Centrum Handlowe Arkadia

Firma, która posiada 3,5 tysiąca sklepów w 28 krajach na świecie, wchodzi do Polski. Jej pierwszy, warszawski salon ma mieć powierzchnię 311 metrów kwadratowych i znajdzie się na parterze CH Arkadia. W sieci Foot Locker sprzedawany jest asortyment najpopularniejszych firm obuwniczych, m.in. Asics, Adidas, Puma, Converse, Reebok, Oasis, Timberland, Jansport i Fila. W ofercie znajdują się przede wszystkim modele wyprodukowane przez międzynarodowe marki specjalnie dla tej sieci i dostępne tylko w jej sklepach. Foot Locker osiąga roczne obroty ze sprzedaży rzędu 5 mld dol. (17 mld zł.) W 2010 roku zysk netto wyniósł 173 mln dol. (602 mln zł). Giełdowa wartość spółki to ok. 3,8 mld USD (13,2 mld zł). Wartość giełdowa spółki to blisko 4 mld dol.

– Otwarcie sklepu Foot Locker w jednym z najpopularniejszych obiektów handlowych w naszym kraju to zapowiedź szerszej ekspansji tej sieci w Polsce. W krajach  Europy Środkowo-Wschodniej sklepy tej firmy są obecne na razie tylko w Czechach i na Węgrzech – mówi Szymon Łukasik, starszy negocjator z działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield.

Dział Project Management firmy Cushman & Wakefield zajmował się kompleksową koordynacją prac aranżacyjnych sklepu Foot Locker w Warszawie i dwóch lokali w Pradze.