Lotto zmienia wizerunek salonów

Nowy wystrój salonów na który składa się odświeżona kolorystyka oraz ujednolicony i spójny wygląd, wkrótce będzie obowiązywał we wszystkich punktach- to strategia zmian sieci sprzedaży LOTTO, należącej do Totalizatora Sportowego sp. z o.o.

– Planowane zmiany będziemy wprowadzać stopniowo. Zależy nam na wygodzie naszych klientów. Pamiętamy, że często są oni przyzwyczajeni do konkretnej kolektury. Symbolicznie zmiany rozpoczęliśmy od punktu przy dworcu Wileńskim, gdyż jest to najpopularniejsza kolektura nie tylko w Warszawie, ale i w całej Polsce- powiedział Marek Mroczkowski, dyrektor Oddziału Warszawa.
LOTTO obecnie ma ponad 12,5 tysiąca punktów sprzedaży w całej Polsce, w tym ponad 800 to kolektury własne – i to od nich właśnie rozpocznie się proces zmian w wyglądzie zewnętrznym. Zakończenie metamorfozy sieci przewidziane jest na rok 2013.

Za opracowanie logo LOTTO i nową wizualizację punktów sprzedaży odpowiada Loża A5 sp. z o.o.

Totalizator Sportowy sp. z o.o. , do którego należy marka LOTTO, to jedyna na polskim rynku spółka z sektora gier liczbowych i loterii pieniężnych. Od 55 lat aktywnie wspiera polski sport i kulturę. Sieć LOTTO to jedna z największych sieci handlowych w kraju. Ponad 30 tys. osób w ponad 12,5 tys. punktów sprzedaży posiada uprawnienia do sprzedaży produktów Totalizatora Sportowego.