Echo Investment S.A.: Outlet Park Szczecin wynajęty w 80 proc.

Outlet Park Szczecin

Outlet Park Szczecin

Trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. – powiedział Tomasz Domoń, Senior Leasing Manager w Echo Investment, odpowiedzialny za komercjalizację Outlet Park Szczecin. Dodał również, że w tej części Polski rynek powierzchni komercyjnych nie stwarzał dotąd podobnych możliwości sklepom typu outlet.

Sklep słynnej marki Nike będzie dysponować powierzchnią blisko 750 mkw. 260 mkw. zarezerwowano dla sklepu firmy Big Star. Sklep obuwniczy Mc Arthur zajmie 130 mkw. Salon marki Lancerto specjalizującej się w modzie męskiej dysponować będzie powierzchnią 110 mkw. Sklep firmy 4F produkującej odzież i akcesoria sportowe będzie miał 200 mkw., zaś  100 mkw. to powierzchnia sklepu firmy Puere znanej z komfortowych męskich garniturów.

Outlet Park Szczecin powstaje w dzielnicy Prawobrzeże, w miejscu funkcjonującego centrum handlowego przy ul. Struga, którego właścicielem jest spółka akcyjna Echo Investment. Wśród najemców obiektu obecne są takie marki jak m.in. Reserved, Rebook, Adidas, Puma, House, Lee Wrangler, Atlantic, VIP, Wittchen, Bytom, Vero Moda, Jack & Jones, Ochnik, Coffeeheaven, Wójcik, McArthur, Kazar, Lancerto, Willsoor Group, Lavard, Lee Cooper, Puere. Powierzchnia do wynajęcia w Outlet Park Szczecin to 24 tys. mkw. Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się w dwóch etapach. Pierwsza, trwająca już faza, zakłada powstanie galerii handlowej, w której znajdzie się 70 lokali handlowych, wielosalowe kino Helios, supermarket Piotr i Paweł i sklep elektroniczny. Jej zakończenie zaplanowano na pierwszą połowę 2012 roku. Najwcześniej rok po zakończeniu pierwszego etapu, rozpoczną się prace związane z drugą fazą, w której powstanie około 60 sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska