Douglas: nowy salon w krakowskim M1

Przykładowy salon Douglas

Przykładowy salon Douglas

– Cieszymy się, że nasza sieć wciąż się rozrasta. W tej chwili w całej Polsce mamy już 97 perfumerii w 48 miastach. W najbliższych miesiącach planujemy otworzyć nasz setny sklep – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. Sondaż przeprowadzony na zlecenie spółki pokazał, że w tym roku ponad 50 procent Polaków na świąteczny prezent kupi kosmetyki, a kolejne 20 procent – perfumy. Jeśli więc przed świętami ktokolwiek szuka pomysłu na prezent, w nowej perfumerii Douglas znajdzie wiele interesujących propozycji – m.in. kultowe perfumy w atrakcyjnych cenach i limitowane edycje zestawów kosmetycznych.

Douglas  Group posiada łącznie sieć 2 tys. sklepów, w tym 1,8 tys. perfumerii. Działa w 18 krajach Europy. Firma prowadzi pięć segmentów biznesowych: perfumerię, segment modowy, książek, oraz słodyczy.  Jej sprzedaż w roku 2009/2010 wyniosła 1,87 mld euro, z czego na Europę Środkową i Wschodnią przypadło blisko 316 mln euro.

Krakowskie centrum M1 ma 50 tys. mkw. powierzchni najmu. W nowym, rozbudowanym pasażu znajdują się m.in. sklepy z odzieżą i obuwiem: TK Maxx, Reserved, Mohito, VIP Collection, Ecco, Lavard, Jacqueline Riu, Deichmann, CCC, asortyment sportowy: 4F Sport Perfomence oraz drogerie Douglas, Rossmann i Golden Rose, księgarnię Matras, a także kawiarnię Cafe Chopin.
Właścicielem centrum jest Apollo Real Estate Advisors L.P. Jest to globalna firma zarządzająca funduszami inwestującymi w nieruchomości. W Polsce Apollo Real Estate Advisors wraz Rida Development reprezentowane są przez spółkę Apollo-Rida Poland sp. z o.o.

Wszystkie Centra Handlowe M1 zlokalizowane na terenie dziewięciu miast w Polsce są zarządzane przez Metro Properties.
 

Reklama

Galeria Jurajska