Rossmann planuje w 2012 roku otwarcie stu nowych sklepów

Lokale Rossmann mają 200-400 mkw. powierzchni

Lokale Rossmann mają 200-400 mkw. powierzchni

W listopadzie 2012 roku Rossmann chce mieć w Polsce 700 sklepów, w 2015 roku 1000. Jak mówi prezes firmy Marek Maruszak, ten plan jest realny mimo trudnej sytuacji gospodarczej i kryzysu w branży chemiczno-kosmetycznej.

Codziennie sklepy Rossmanna odwiedza 450 000 klientów. Mają oni do dyspozycji ponad 14 000 produktów, w tym szereg własnych marek firmy (m.in. Isana, Rival de Loop, Sun Ozon oraz Babydream)

Rossmann prowadzi działalność w Europie, w takich krajach jak Niemcy, Czechy, Węgry oraz Polska. Firma poszukuje swoich lokali w miastach liczących ponad 15 tys. mieszkańców. Zwykle interesują ją  powierzchnie 200-400 mkw.

Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo – zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH i A.S.Watson. 7800 drogerii wchodzących w skład grupy funkcjonuje w 55 krajach, zatrudnia 98 tysięcy pracowników, osiąga obroty netto przekraczające 12 miliardów euro. Do grupy należą tak znane sieci sklepów jak: Rossmann, Kruidvat, A.S.Watson, Superdrug, Savers, Trekpleister, ICI Paris. Drogerie w rejonie południowo-wschodniej Polski projektuje Pracownia Architektoniczna Archis s.c. z Oświęcimia. Lokale są przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami firmy.
 

Reklama

Galeria Jurajska