Czy e-commerce zagrozi rynkowi centrów handlowych?

– Rynek centrów handlowych nie będzie zagrożony rozwojem nowych technologii i e-commerce, natomiast nie będzie się tak dynamicznie rozwijał jak to przewidywali analitycy jeszcze kilka lat temu. Sprzedaż przez internet i rozwój nowych technologii sprzedażowych nie zahamuje rozwoju centrów handlowych – może natomiast wymusić szereg zmian w kierunku uatrakcyjnienia oferty tych obiektów. Sprzedaż tradycyjna utrzyma swoją pozycję, bo taki rodzaj robienia zakupów wywołuje emocje, jest ekscytujący, czego nie można powiedzieć o sprzedaży internetowej (z wyłączeniem aukcji) lub za pomocą nowych technologii. Przebywanie w galeriach handlowych jest też formą spędzania czasu, rodzajem "life style" i ludzie prędko z tego  nie zrezygnują – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Andrzej Czarnecki, Dyrektor d.s. Rozwoju, EURO-net Sp.z o.o.

Spółka EURO-net jest właścicielem sieci sklepów RTV EURO, która oferuje sprzęt audio-wideo, zmechanizowany sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, sprzęt telekomunikacyjny, sprzęt fotograficzny oraz akcesoria. Firma oferuje także wiele usług związanych ze sprzedażą (dostawy, raty, ubezpieczenia – rozszerzenie gwarancji) oraz możliwość zamówienia sprzętu przez telefon lub przez internet.