Liebrecht & Wood: Inwestycja Morski Park Handlowy w Gdańsku wkracza w kolejny etap budowy

Morski Park Handlowy wkracza w kolejny etap

Morski Park Handlowy wkracza w kolejny etap

W kwietniu tego roku w ramach pierwszej fazy inwestycji otwarte zostały: market OBI o powierzchni najmu ponad 11 tys. mkw. oraz hipermarket Carrefour o powierzchni 8 412 mkw. wraz z galerią handlową, licznymi butikami i punktami usługowymi. Nad galerią handlową znajduje się również 1 633 mkw. powierzchni biurowej brutto do wynajęcia.

Druga faza Morskiego Parku Handlowego, której realizacja rozpocznie się na wiosnę 2012 r. obejmie powierzchnie typu „big-box”, stację benzynową, myjnię samochodową i restaurację typu „drive-thru”. Jedną z głównych marek tej fazy inwestycji będzie Agata Meble, z powierzchnią handlową około 17 tys. mkw.

Całkowita powierzchnia działki Morskiego Parku Handlowego to 160 247 m². W jej skład wejdzie także parking na 1500 samochodów.

Połączenie formuły outletu i parku handlowego w jednym kompleksie jest pierwszym takim rozwiązaniem realizowanym przez Liebrecht & Wood w Polsce, sprawdzonym już wcześniej przez dewelopera w parku handlowym West Park w stolicy Rumunii, Bukareszcie.

Liebrecht & Wood to europejska firma deweloperska, koncentrująca swe projekty na rynku polskim, rumuńskim i rosyjskim. Realizacje firmy obejmują zarówno biura, jak i centra typu outlet, magazyny, obiekty handlowe oraz projekty pod klucz.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016