Clemente Shoes: 25 nowych salonów w pięć lat

Inditex wynajął powierzchnię w galerii Trzy Korony

Inditex wynajął powierzchnię w galerii Trzy Korony

– Oprócz otwierania nowych salonów planujemy także szeroko zakrojone działania marketingowe mające na celu zwiększenie świadomości marki oraz budowanie pozytywnego wizerunku w opinii społecznej. Obecnie klienci stawiają markę Clemente Shoes na równi z Venezią. Planując rozwój marki mamy na celu dorównać wzornictwem i jakością czołowym markom obuwniczym, zachowując atrakcyjne ceny – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Olga Czerwińska, dyrektor działu rozwoju sieci, Clemente Shoes.

Obecnie sieć posiada swoje salony w Galerii Malta w Poznaniu, Fashion Hause Piaseczno oraz Factory Poznań. Wkrótce planowane jest także otwarcie sklepu w jednym z najatrakcyjniejszych centrów handlowych w Lublinie.

Korzenie firmy Clemente sięgają 1989 roku, kiedy to Domenico Clemente we Włoszech otworzył pierwszy salon i fabrykę obuwia. W 1997 podjęto decyzję o sprzedaż udziałów w spółce Albania Manufactura w celu skupienia się na rozwoju sieci sprzedaży, a rok później otwarto hurtownię obuwia w Belgii, która stała się strategicznym punktem dystrybucji do Francji, Luxemburga oraz Wielkiej Brytanii. Obecnie na całym świecie powstało już ponad 50 salonów Clemente, a od 2006 roku firma obecna jest również w Polsce. W salonach sieci znaleźć można szeroką ofertę obuwia damskiego, męskiego i akcesoriów.
 

Reklama

Galeria Jurajska