Obiekt po przebudowie ma mieć 120 tys. mkw.

Do najważniejszych wydarzeń ubieg lego roku zarząd centrum handlowego Blue City zalicza pozyskanie nowych najemców i otwarcia ośmiu nowych salonów.

W lutym 2011 roku uruchomiono sklep The Body Shop oferujący naturalne kosmetyki. Miesiąc później zaś do grona najemców CH Blue City dołączyli restauracja Bali Cafe & Dim Sum House oferująca kuchnię indonezyjską i chińską, sieć NYCity w asortymencie której znalazła się odzież Donny Karan i bielizna Hanky Panky, a także sieć obuwnicza Ecco, która zajęła lokal o powierzchni 60 mkw. W maju w CH Blue City pojawił się także sklep New Yorker, a w czerwcu i wrześniu do grona najemców obiektu dołączyła polska marka odzieżowa DanHen i salon z obuwiem Centro.

Warto zaznaczyć także, że najemcą centrum została sieć sklepów z zabawkami i artykułami dla dzieci Toys’R’Us, która swój pierwszy salon w Polsce otworzyła właśnie w Blue City pod koniec listopada.

Ponadto odświeżone bądź całkowicie odmienione salony zaprezentowały w 2011 roku także takie marki jak m.in. Kakadu, Bonjour czy Jean Louis David.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue City oferuje obecnie ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne z bogatą ofertą sportową oraz atrakcje dla dzieci.