Małpka SA chce stworzyć nową sieć convenience w Polsce

NewConnect

NewConnect

Spółka Małpka S.A. pracuje nad stworzeniem nowej sieci sklepów convenience z częścią bistro. Strategia rozwoju firmy przewiduje otwarcie na terenie całej Polski lokali pod wspólną marką Małpka Express. Sieć będzie oferować produkty najpopularniejszych marek artykułów codziennego użytku. Klienci będą mogli skorzystać również z części bistro, w której znajdą się gorące napoje i ciepłe przekąski. 

– Nasze dotychczasowe rozwiązania ( zastosowane w kawiarnio-cukierniach Małpka Cafe – przyp.red.) zostaną zoptymalizowane i umieszczone w projektowanych przez nas sklepach. Plan ekspansji sieci jest opracowany zgodnie z rozwojem pasaży Czerwona Torebka – podkreśla w rozmowie z Retailnet.plKatarzyna Plewa specjalista d/s marketingu w Małpka S.A.

Połączenie funkcji sklepu spożywczo-monopolowego z częścią bistro, zróżnicowany asortyment oraz szczególna dbałość o potrzeby lokalnych konsumentów mają być wyróżnikiem marki Małpka Express na polskim rynku.

Misją sieci jest ponadto dostarczenie klientom możliwości szybkich i wygodnych zakupów ich ulubionych produktów. Otwarcie pierwszego sklepu Małpka Express jest przewidziane na pierwszy kwartał 2012r.
 

Reklama

Galeria Jurajska