Cuprum Arena: Sześć milionów odwiedzających w 2011 roku

Spółka Małpka zainwestuje w nową sieć sklepów

Spółka Małpka zainwestuje w nową sieć sklepów

Lubińskie centrum handlowe kończy 2011 rok z rekordową frekwencją i zaczyna 2012 r. z nową umową najmu, którą odczytać należy jako sukces. Do galerii Cuprum Arena w najbliższych tygodniach wprowadzi się Bershka, marka modowego giganta – Grupy Inditex.

Dobre wyniki sprzedaży w grudniu sprawiły, że Cuprum Arena w Lubinie może pochwalić się aż 6 mln klientów, którzy odwiedzili tę galerię w 2011 r. Ogromne zainteresowanie obiektem wpłynęło nie tylko na rekordową frekwencję, czy obrót sklepów, ale również na pozyskanie nowej, znaczącej marki. Teraz do grona najemców Cuprum Arena dołączy Bershka, jedna z najmłodszych brandów hiszpańskiej Grupy Inditex. Bershka powstała w 1998 roku. Jej misją jest zaspokajanie potrzeb głównie nastoletnich klientów, pragnących podążać za najnowszymi trendami w modzie. Bershka promuje luźny i odważny – nieco awangardowy – styl. – Nasi klienci, już za kilka tygodni będą mogli realizować zakupy w salonie Bershka. Trzeba w tym miejscu jednocześnie zaznaczyć,  że grupa Inditex, w skład której wchodzi Bershka i m.in. Zara, to jeden z najważniejszych graczy modowych. Inditex lokuje swoje marki tylko w najlepszych centrach – zapowiada Ewa Sieńko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena.

Cuprum Arena w Lubinie, składa się z trzech kondygnacji handlowych.  Wewnątrz funkcjonuje 130 sklepów i placówek usługowych, wśród których znajdują się delikatesy, lokale gastronomiczne, wielkopowierzchniowy sklep AGD i RTV, sklepy renomowanych marek polskich i zagranicznych, a także sklepik Zagłębia Lubin. Ponadto w obiekcie funkcjonuje multipleks z pięcioma salami kinowymi.  W głównym atrium mogą odbywać się koncerty i przedstawienia. Powierzchnia zabudowy wyniosła 2 ha, całkowita powierzchnia użytkowa galerii to 69 000 metrów kwadratowych, zaś powierzchnia najmu to 34 000 metrów kwadratowych. Wewnątrz umiejscowiono również wielopoziomowy parking na 1000 samochodów. Kubatura galerii wynosi 439 000 metrów sześciennych. Na najwyższym poziomie znajduje się klub fitness, a także pomieszczenia biurowe.

 Inwestorem Cuprum Arena jest MGC INWEST sp. z o.o.  Firma zajmuje się głównie wielokierunkową działalnością inwestycyjną, tworzeniem nowych obiektów mieszkaniowych, usługowych, biurowych i hotelowych. Jest to spółka typu holdingowego, a prace operacyjne wykonywane są w spółkach celowych powołanych do realizacji poszczególnych inwestycji. Jedną z nich jest spółka Prestiż MGC Inwest utworzona na potrzeby projektu Centrum Handlowo-Rozrywkowego Cuprum Arena.

Reklama

Galeria Jurajska