Renata Miś, analityk inwestycyjny AmerBrokers S.A.

W szóstej edycji projektu Superbrands marka Klif została kolejny raz uznana za jedną z najsilniejszych polskich marek i zdobyła tytuł Superbrands Polska 2012.  Centra handlowe Klif Warszawa i Klif Gdynia są jedynymi polskimi centrami handlowymi, które otrzymały to wyróżnienie po raz kolejny.
 
Jak ocenili eksperci marketingu, reklamy i brandingu zasiadający w tegorocznej Radzie Marek, centra handlowe Klif zbudowały wyrazistą i silną pozycję w swoim segmencie rynku, wywołują pozytywne emocje wśród konsumentów oferując unikalne korzyści funkcjonalne i stale wyprzedzając konkurencję w branży.

Po raz pierwszy w historii polskiej edycji Superbrands o klasyfikacji najsilniejszych marek na krajowym rynku zadecydowała jednak nie tylko Rada, ale także grupa blisko 2700 osób biorących udział w badaniu konsumenckim.

Centrum Handlowe Klif Warszawa dysponuje powierzchnią o wielkości 18 tys. metrów kwadratowych. W galerii mieszczą się butiki, takich marek jak: Baldinini, Guess, MaxMara, Marlboro Classics, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Red Valentino, Stefanel, TruTrussardi, iBlues, czy Marella. Na dwóch poziomach znajduje się 100 sklepów, w tym delikatesy Bomi, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.

Centrum Handlowe Klif Gdynia powstało w 1996 roku i było jednym z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Dzięki otwarciu nowej części w maju 2009 roku Gdyński Klif powiększył swoją powierzchnię do ponad 30 tys. metrów kwadratowych. Liczba salonów i butików na jego terenie wzrosła do 150.