Nowy najemca Gemini Park Tarnów

W grudniu 2011 roku spółka Intersport Polska S.A. osiągnęła przychody netto ze sprzedaży na poziomie 23,7 mln zł, co oznacza spadek o 33,7 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2010 roku. Spółka odnotowała wówczas przychody ze sprzedaży w wysokości 35,7 mln zł.

Narastająco, w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2011 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 194 mln zł, co jest zgodne z ostatnią prognozą finansową na rok 2011. Zarząd spółki poinformował, że w grudniu osiągnięto wzrost obrotów w całorocznych grupach towarowych tj, buty sportowe, fitness, multisport, basen, tenis i football. Niższe przychody ze sprzedaży są natomiast spowodowane brakiem zimy, a co za tym idzie – zdecydowanym spadkiem zainteresowania zakupem odzieży, sprzętu i akcesoriów narciarsko-snowboardowych. Przypomnijmy, że spółka odnotowała niższe przychody ze sprzedaży także w listopadzie 2011 roku (spadek o 14,7 proc.).

Sieć Intersport Polska posiada ponad 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Podstawowa działalność firmy polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych. Lokale sieci znajdują się m.in. w warszawskich galeriach Złote Tarasy, Sadyba Best Mall, Arkadia, wrocławskich Magnolia Park, Pasaż Grunwadzki czy poznańskich Stary Browar, Galeria Pestka, CH M1 Poznań. Zarząd marki zapowiada, że w nadchodzącym 2012 roku planuje otworzyć nowe sklepy w kieleckiej Galerii Korona oraz w Galerii NoVa Park usytuowanej w Gorzowie Wielkopolskim.