Aleksander Walczak, prezes zarządu, Dekada Realty

W drugiej połowie stycznia tego roku sieć odzieżowa Pepco otworzy trzy sklepy. Nowe salony pojawią się w Pyrzycach, Mogilnie i w Jeleniej Górze, gdzie Pepco otworzy już drugi sklep. Tym samym marka będzie obecna w 250 polskich miejscowościach, a liczba sklepów sieci pod koniec miesiąca 2012 roku będzie wynosić 326 placówek.

Firma chce każdego roku powiększać swój udział w rynku, otwierając kolejne placówki sieci i realizując tym samym założone cele strategiczne, dotyczące sprzedaży oraz rozwoju. Model budowy sieci został oparty na programie 35-45 otwarć rocznie. Docelowo Pepco zamierza stworzyć sieć liczącą ponad 500 salonów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych w całej Polsce.

Pepco to ogólnopolska sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Pepco Poland Sp. z o.o. jest jedną ze spółek, należących do grupy firm holdingu inwestycyjnego Pepkor. Firma, z siedzibą w Poznaniu, jest wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów sieci, powstających pod marką Pepco – zarządza istniejącymi sklepami oraz ustala strategię otwarć nowych placówek w najmowanych przez sieć lokalach.