Obiekt ma być otwarty jeszcze w 2012 roku

 Centrum Handlowe Pruchnicka usytuowane będzie w centrum Jarosławia, przy ulicy Pruchnickiej, na przecięciu szlaków komunikacyjnych łączących Kraków i Wrocław oraz Rzeszów i Korczową. Powierzchnia całkowita obiektu to 7,4 tyś mkw. Pod wynajem przeznaczono 5,5 tyś. mkw. Znajdzie się tu również parking na 250 miejsc. Głównym inwestorem projektu jest firma PHU Szron z Jarosławia. Szacowany koszt inwestycji to ponad 20 mln zł.

– Inwestycje takie jak, Centrum Handlowe Pruchnicka w Jarosławiu, pokazują potencjał mniejszych miast na rynku nieruchomości komercyjnych – mówi Alina Pękalska z firmy Retail Concept – Już teraz tego typu obiekty stanowią 45 proc. w wolumenie wszystkich powierzchni handlowych. Najemcy też dostrzegają ten trend, stąd wyraźne zainteresowanie inwestycją ze strony polskich i zagranicznych marek. 
Wśród najemców CH Pruchnicka znajdą się m.in.: supermarket Tesco (1150 mkw.), sklep EURO RTV  AGD (800 mkw.), Drogeria Vita, salon prasowy Kolporter, salon PLAY, apteka, sklep odzieżowy Moodo, Campus Alpinus, plac zabaw, restauracja Big City Pizza i sklep zoologiczny. W centrum będą również salony meblowe Black Red White i Jysk, które zajmą odpowiednio 700 i 970 mkw. powierzchni.
Jarosław liczy ponad 40 tysięcy mieszkańców, ale biorąc pod uwagę sąsiedni Przeworsk i Lubaczów, w zasięgu oddziaływania CH Pruchnicka znajdzie się ok. 150 tysięcy osób.

Retail Concept sp. z o.o. to firma specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Do głównych obszarów jej działalności należą: komercjalizacja i rekomercjalizacja centrów handlowych, opracowania koncepcji architektoniczno-handlowych, a także badania rynkowe dla planowanych i istniejących centrów handlowych. Firma reprezentuje również najemców w procesie rozwoju sieci sklepów.