CH Pruchnicka

Marka specjalizująca się w modzie bieliźnianej Etam Lingerie zapowiada dalszy rozwój w naszym kraju. Sieć należąca do międzynarodowej grupy odzieżowej dysponującej ponad 4 tys. sklepami na świecie, ma w Polsce 11 salonów. Na lokalizacje wybiera centra handlowe w największych aglomeracjach.
Sklepy Etam Lingerie znajdują się w następujących centrach: Arkadia w Warszawie, Real w Jankach, Auchan w Piasecznie, Galaxy w Szczecinie, Galeria Pomorska w Bydgoszczy, Auchan Hetman w Białymstoku, Galeria Jurajska w Częstochowie, Renoma we Wrocławiu, Bonarka City Center w Krakowie, Manufaktura i Port Łódź w Łodzi.

– Plan na rok 2012 zakłada otwieranie kolejnych sklepów Etam Lingerie w Polsce. Prowadzimy rozmowy z operatorami zarządzającymi funkcjonującymi i zarazem najsilniejszymi galeriami handlowymi w dużych miastach, ale tempo otwarć w 2012 roku będzie uzależnione od tego, co zaproponuje rynek – poinformował w rozmowie z Retailnet.pl Krzysztof Cebula, Development Manager w Etam Poland sp. z o.o. Dodał również, że firma przygląda się ofertom nowych centrów handlowych, szczególnie tych, które powstaną w największych aglomeracjach Polski.

Grupa Etam ma 4200 sklepów, z czego 998 w Europie (725 we Francji), 3,044 w Chinach i 168 zarządzanych przez międzynarodowych franczyzobiorców (według stanu na 31 grudnia 2010 roku). Sprzedaż netto wyniosła 1,13 mld euro w 2010 roku, co oznaczało 11,2 proc. wzrost w stosunku do roku 2009. Trzy główne marki należące do grupy to: Etam, 1.2.3. i Undiz.