Euromark: wyniki sprzedaży niższe o 40 proc. w grudniu 2011 roku

Re Project Development nie rezygnuje z projektu

Re Project Development nie rezygnuje z projektu

Jednostkowe wyniki sprzedaży Euromark Polska S.A. w grudniu 2011 roku wyniosły 9,4 mln zł i były niższe o 40,0 proc. od osiągniętych w grudniu 2010 roku. W okresie wrzesień – grudzień 2011 roku wyniki sprzedaży wyniosły 34,7 mln zł (spadek o18,1 proc. od wyników osiągniętych w analogicznym okresie 2010 roku).

Spółka poinformowała także o skonsolidowanych wynikach sprzedaży w grudniu 2011 roku. Wyniosły one 10,2 mln zł i były niższe od osiągniętych w grudniu roku ubiegłego o 39,7 proc. W opinii zarządu wyniki w grudniu spowodowane były łagodną zimą, co miało wpływ na sprzedaż produktów. Spółka przypomniała, że średnio temperatura w grudniu 2011 roku była kilka stopni wyższa niż w grudniu 2010 roku. co więcej, negatywnie na sprzedaż produktów z kolekcji zimowej w grudniu były słabe opady deszczu oraz niemalże brak opadów śniegu.

Euromark Polska S.A. to właściciel marek Alpinus, Campus oraz sieci sklepów Planet Outdoor. Firma powstała w 1993 roku. Obecnie Grupa Kapitałowa Euromark składa się z Euromark Polska SA oraz czterech spółek zależnych – Camar sp. z o.o., Euromark Ukraina sp. z o.o., Espina-Sport sp o.o. oraz Outdoor Brand Management Ltd.
 

Reklama

Galeria Jurajska