Magnolia Park Wrocław: druga faza inwestycji na finiszu

Magnolia Park: rusza Castorama

Magnolia Park: rusza Castorama

W Magnolia Park, centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym należącym do portfela King’s Street Retail, w lutym zostanie uruchomiony market Castorama. Otwarcie wielkopowierzchniowego sklepu jest elementem drugiej fazy rozbudowy obiektu – jesienią 2011 roku w ramach pierwszej fazy dobudowany został dwupoziomowy sklep H&M.

Łączna powierzchnia handlowa wrocławskiego kompleksu wynosi obecnie 67 395 mkw. Już niebawem zostanie jednak powiększona do 77 595 mkw. W ramach drugiej fazy rozbudowy otwarty zostanie market Castorama, który zajmie powierzchnię 10,200 mkw. Trzeci etap rozbudowy jest w przygotowaniu. Trzecia faza ma się rozpocząć pod koniec 2012 roku i zakłada dalsze zwiększenie powierzchni handlowej.

Magnolia Park jest jednym z największych kompleksów handlowo-usługowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Wśród najemców centrum znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych, a także jedyne we Wrocławiu kino 5D. Oprócz kina, oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje ściankę wspinaczkową i salę zabaw dla dzieci. Obiekt należy do portfela King’s Street Retail, platformy grupującej polskie centra handlowe stworzonej przez Real Estate Group należącą do Blackstone, globalnej firmy inwestycyjno-doradczej. Za zarządzanie i dalszy rozwój Magnolia Park odpowiada Master Management Group.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016