Jysk: 12 nowych sklepów rocznie

Jysk zapowiada rozwój sieci sklepów

Jysk zapowiada rozwój sieci sklepów

Zarząd firmy Jysk, sieci handlowej, która sprzedaje artykuły dla domu zapowiada, że w ciągu każdego roku zamierza uruchamiać około 12 nowych salonów. Obecnie firma poszukuje powierzchni handlowej w miastach mających powyżej 30 tys. mieszkańców.

– Obecnie posiadamy 136 sklepów zlokalizowanych na terenie całego kraju. Są to zarówno lokale wynajmowane w centrach i galeriach handlowych jak również obiekty wolnostojące. Optymalną wielkością dla naszej działalności jest powierzchnia około 1.100 mkw., w tym sala sprzedaży musi mieć nie mniej niż 750 mkw., magazyn około 200 mkw., a zaplecze sanitarno-biurowe ok. 50 mkw. Szukamy powierzchni jednolitych gdzie szerokość sali sprzedaży jest nie mniejsza niż 16 m., o regularnym kształcie, położonych wyłącznie na parterze. Na chwilę obecną zainteresowani jesteśmy miastami powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Interesuje nas zarówno udział w nowych projektach, jak i najem w obiektach już funkcjonujących – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Jacek Wasilewski, dyrektor ds. rozwoju Development Manager, Jysk Sp. z o.o.

Jysk to międzynarodowa sieć handlowa, która sprzedaje „wszystko dla domu"; jest ona własnością założyciela, Duńczyka Larsa Larsena.

Na koncern Jysk składają się liczne spółki, w tym: Dänisches Bettenlager og Bettenwelt, Bolia.com (europejska sieć internetowych sklepów meblowych z salonami wystawowymi w dużych miastach Europy), Interior Direct (duży dostawca wyposażenia dla hoteli, centrów konferencyjnych i szkoleniowych), Himmerland Golf & Country Club (jeden z najlepiej zbudowanych placów golfowych Skandynawii z własnym hotelem najwyższej klasy).

Historia firmy sięga 1979 roku gdy Lars Larsen otworzył swój pierwszy sklep w drugim co do wielkości mieście w Danii – Arhus. Obecnie grupa JYSK obejmuje około 1.900 sklepów w 34 krajach na całym świecie. Roczny obrót grupy wynosi około 2,5 miliardów euro.

Firma Jysk będzie uczestnikiem Shopping Center Business Forum 14.02. w warszawskim hotelu Hilton.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016