Witryny wykonane w systemie KEEPGLASS w Galerii Malta

KEEPGLASS, czyli stworzony przez firmę Alglob polski system witryn sklepowych dedykowany dla galerii handlowych, zostanie zaprezentowany podczas konferencji Shopping Center Business Forum, która odbędzie się 14 lutego 2012 roku w warszawskim hotelu Hilton.

– KEEPGLASS pozwala w łatwy i szybki sposób postawić ściany szklane bez jakichkolwiek profili pionowych. Szkło montowane jest tylko w profilu górnym i dolnym. Uzyskane w ten sposób linie górne i dolne są równe na dowolnych długościach, łącząc funkcję ściany stałej, drzwi rozwiernych oraz przesuwnych. To pierwszy i jak dotąd jedyny kompletny, polski system witryn sklepowych – wyjaśnia Anna Otlewska, koordynator ds. projektów w firmie Alglob.

Ideą marki KEEPGLASS jest zaoferowanie bezpiecznego systemu popartego Aprobatą Techniczną ITB, w konkurencyjnych cenach – drzwi szklane dwuskrzydłowe są tańsze od krat rolowanych, powszechnie stosowanych w galeriach handlowych. Marka KEEPGLASS to doświadczenie zdobyte między innymi przy realizacji obiektów takich jak: I i II część Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar w Poznaniu, Centrum Handlowe Galeria Malta w Poznaniu, Centrum Handlowe Toruń Plaza, Dom Mody Drukarnia w Bydgoszczy, czy Outlet Futura Parkw Krakowie. W 2012 roku planowane są kolejne inwestycje. Ponadto cały czas prowadzone są prace rozwojowe nad systemem.