Słabe wyniki sieci Carrefour w 2011 roku we Francji

Sklep sieci Carrefour

Sklep sieci Carrefour

Jak  wynika z artykułu The Economist w 2011 roku Grupa Carrefour radziła sobie słabo na kluczowym fracuskim rynku. Spółka poinformowała Retailnet.pl, że nie będzie komentować tych doniesień zapowiadajac na 19 stycznia 2012 publikacje zeszłorocznych wyników. Ceny akcji Carrefoura spadły w 2011 roku o 45 proc., a firma ogłaszała już ostrzeżenia w sprawie zysków.   

Groupa Carrefour operuje w 33 krajach. Posiada ponad 15,5 tys. sklepów ( m.in. we w Francji oraz pozostałych krajach europejskich, a także w Ameryce Łacińskiej i Azji). Zatrudnia 475 tys. pracowników. Carrefour istnieje do 1959 roku. W 2010 roku sprzedaż wyniosła ok. 90 mld euro. Grupa zarządza hipermarketami w formatach Carrefour i Carrefour Planet, supermarketami Carrefour Market, sklepami typu conveniance – Carrefour Express, Carrefour City I Carrefour contact, a także Cash&Carry w formatach Atacadao i Promocash. Carrefour Polska posiada 350 sklepów, w tym 84 hipermarkety. Z informacji The Economist wynika, ze kłopoty Grupy nie są związane z inwestycjami na rynkach wschodzących.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016