Czerwona Torebka z ofertą dla marek sieciowych

Czerwona Torebka stawia na sieci handlowe

Czerwona Torebka stawia na sieci handlowe

Grupa Czerwona Torebka stawia na rozwój platformy dla handlu detalicznego w miastach liczących do 100 tysięcy mieszkańców. Do swoich rozwiązań inwestor chce przekonać nie tylko lokalnych przedsiębiorców, ale także sieci handlowe.

Obecnie 70 procent obiektów powstających w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka jest zlokalizowanych w miastach do 100 tys. mieszkańców. Firma dostrzega potencjał handlowy tkwiący w małych i średnich miejscowościach i chce zaprosić do współpracy ogólnopolskie sieci, które dotąd wynajmowały lokale na terenie dużych aglomeracji. Ze względu na wysoki poziom nasycenia powierzchni handlowej w dużych miastach zmniejsza się możliwość ich rozwoju. Czerwone Torebki powstają w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym dla marek sieciowych. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne oraz ważne strefy handlowo-usługowe. W tym roku obiekty powstaną między innymi w takich miastach jak Tomaszów Mazowiecki, Ostrów Wielkopolski, Żory, Tczew, Świdnica czy Kutno, a także kilka w miastach większych jak Poznań, Warszawa, Kraków czy Szczecin.

Oprócz lokalizacji, atrakcyjna z punktu widzenia najemcy sieciowego może być także oszczędność czasu i redukcja kosztów wynikająca z ekspansji, którą na terenie całego kraju prowadzi firma Czerwona Torebka. Najemcy mogą liczyć na niższe niż w dużych aglomeracjach ceny najmu powierzchni handlowej oraz elastyczną politykę cenową firmy przy podpisywaniu umów na większą liczbę lokalizacji. Opracowana przez spółkę koncepcja obiektu komercyjnego jest ukierunkowana na stworzenie jak najlepszych warunków dla obsługi klienta oraz dostosowanie powierzchni handlowej do potrzeb najemcy. Każdy budynek składa się z powtarzalnych modułów o powierzchni około 60 mkw., które można ze sobą łączyć do 180 mkw. Opracowany przez firmę model obiektu handlowego, jak podkreśla zarząd spółki, jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku nieruchomości komercyjnych oraz dynamicznie rozwijających się sieci handlowo-usługowych. Format obiektów, jednokondygnacyjna zabudowa, przestronny parking i czytelne oznakowanie wpływają na rozpoznawalność sieci Czerwona Torebka w miastach, w których powstają.

Pierwszy obiekt handlowy w ramach platformy został otwarty w lipcu w Żorach (woj. śląskie), kolejne w czwartym kwartale 2011 roku w Dębicy (woj. podkarpackie), Świebodzicach (woj. dolnośląskie), Słupsku (woj. pomorskie) i Słupcy (woj. wielkopolskie). Obecnie w różnej fazie realizacji znajduje się przeszło 70 obiektów na terenie całego kraju. Trwa ich komercjalizacja. Jest to jednak liczba, która rośnie sukcesywnie wraz z pozyskiwaniem kolejnych lokalizacji pod obiekty w ramach platformy. W ciągu dziesięciu lat na terenie całego kraju firma planuje otworzyć do 2.000 obiektów handlowych.

 

Reklama

Galeria Jurajska