Alshaya zainwestuje 100 mln funtów w rynek brytyjski

Alshaya Group zarządza 55 markami w 19 krajach

Alshaya Group zarządza 55 markami w 19 krajach

Grupa Alshaya, międzynarodowy partner franczyzowy takich marek jak Mothercare, Debenhams, Boots, Next, River Island, Topshop, Miss Selfridge and The Body Shop, zamierza w ciągu dwóch lat zainwestować 100 mln funtów (525 mln zł) w rynek brytyjski- podała spółka w komunikacie. Środki przeznaczone zostaną na przeprojektowanie sklepów i nowe kolekcje produktów. Na początku stycznia 2012 roku Alshaya przejęła kontrolę nad 60 sklepami sieci bieliźnianej La Senza w Wielkiej Brytanii. Transakcja pozwoliła uratować 1,1 tys. stanowisk pracy w La Senza, gdyż kanadyjska sieć miała problemy z uzyskaniem odpowiednich przychodów na Wyspach.
 
Alshaya Group zarządza 55 markami w 19 krajach. Zatrudnia ponad 22 tys. pracowników w 2 tysiącach salonów. Salony pod zarządem Alshaya Group znajdują się w Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach, na Słowacji, w Rosji Turcji, Maroku, Egipcie, a także na Bliskim Wschodzie, w takich krajach jak Syria, Irak, Kuwejt, Arabia Saudyjska, Jordania, Zjednoczone Emiraty Arabskie i Oman. W Polsce firma zarządza sieciami sklepów Dorothy Perkins, Mothercare, The Body Shop, Topshop, M.A.C., a także Early Learning Centre.

W naszym  kraju sklepy marek zarządzanych przez Alshaya Poland sp. z o.o. obecne są w największych centrach handlowych. Jest wśród nich 19 salonów Mothercare, 17 Body Shop, 11 Early Learning Centre, 4 MAC oraz  po jednym Topshop i Dorothy Perkins.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska