Bartek S.A. rozwija sieć sprzedaży

Bartek podsumowuje rok 2011 i zapowiada otwarcia

Bartek podsumowuje rok 2011 i zapowiada otwarcia

Spółka Bartek S.A. polski producent obuwia dziecięcego, dystrybuowanego zarówno w Polsce jak i zagranicą podsumowuje 2011 rok z dwoma nowy salonami, trzema przejęciami po dotychczasowych franczyzobiorcach i zapowiada kolejne działania na 2012 rok.

– W planach jest otwarcie w pierwszym kwartale tego roku salonu w Warszawie w Złotych Tarasach oraz lifting istniejących już sklepów, m.in. w Szczecinie, Lublinie, Katowicach oraz warszawskiej galerii Arkadia – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Grzegorz Wiech z działu rozwoju sieci, Bartek S.A.

Przypomnijmy, w 2011 roku spółka uruchomiła dwa nowe salony w Echo Kielce (83 mkw.) i CH Tulipan (54 mkw.) w Łodzi oraz przejęła trzy sklepy po dotychczasowych franczyzobiorcach w warszawskim Real Ursynów (62 mkw.), M1 Radom (50 mkw.) oraz w łódzkiej Manufakturze (60 mkw.), w której odświeżono i rozbudowano salon. Obecnie spółka posiada w Polsce 33 lokale własne i 22 franczyzowe. Sieć sprzedaży rozwija także na Ukrainie ( w 2011 otwarte 4 nowe sklepy).

W ofercie sklepu Bartek znajduje się nie tylko obuwie własne marki, ale także modele obuwia Puma, Columbia, Daniel, Etnies, Geox, Crocs oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek, rajstop, plecaków, czapek, piżamek, parasolek, płaszczy przeciwdeszczowych, impregnatów do pielęgnacji obuwia i innych. Salony marki znajdują się m.in. w podwarszawskim CH Janki, galerii Mazovia w Płocku, CH M1 w Radomiu, warszawskich galeriach Wola Park, Promenada, Sadyba Best Mall, CH Redauta, Arkadia, czy King Cross Praga, a także łódzkiej manufakturze i Porcie Łódź, wrocławskich Pasażu Grunwadzkim, Magnolia Park, CH Korona, Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, CH Plejada w Bytomiu, Gemini Park w Bielsku Białej, czy rzeszowskiej galerii Nowy Świat.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016