Experian FootFall: W II tygodniu stycznia 2012 wzrosła liczba osób odwiedzających centra handlowe

FootFall Index Polska

FootFall Index Polska

W drugim tygodniu kalendarzowym 2012 roku FootFall Index Polska, opisujący zmianę liczby klientów w centrach handlowych na terenie naszego kraju wzrósł, licząc rok do roku, o 1,3 proc. Równocześnie, w porównaniu pierwszym tygodniem 2011 roku wzrósł aż o 7,7 proc.

Experian plc z siedzibą w Dublinie dostarcza informacji i narzędzi analitycznych oraz świadczy usługi marketingowe wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych. Jest obecny w 38 krajach, gdzie zatrudnia blisko 15,5 tys. pracowników. Narzędzia pomiaru stosowane przez firmę pozwalają monitorować ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrum handlowego. Pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu.

Roczne obroty firmy to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy liczenia klientów zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach i w wielu tysiącach sklepów sieciowych. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.
 

Reklama

Galeria Jurajska