Edyta Potera, Jones Lang LaSalle: Polska gospodarka może być atrakcyjna dla marek luksusowych

Spółka zamierza kupić maksymalnie 294 mln akcji

Spółka zamierza kupić maksymalnie 294 mln akcji

– Polska coraz częściej jest postrzegana odrębnie od reszty regionu Europy Środkowej i Wschodniej. Międzynarodowe marki obserwując sytuację gospodarczą przekonują się o stabilności polskiej gospodarki oraz o dobrych perspektywach jej rozwoju. Dlatego też w ubiegłym roku w naszym kraju pojawili się tacy giganci rynku jak GAP, Foot Locker czy Toys”R’Us. Dodatkowo nasz rynek jest obserwowany przez szereg marek luksusowych, dla których Polska jawi się jako potencjalny rynek wzrostu. Dodatkowo, ze względu na rozmiar i liczbę ludności naszego kraju, istnieją duże możliwości rozwoju na wielu mniejszych rynkach poza Warszawą. Pozwala to na optymalizację strategii rozwoju poszczególnych sieci, co czyni nasz kraj dla wielu grup najemców bardziej atrakcyjnym- komentuje Edyta Potera, Dyrektor w Dziale Najmu Powierzchni Handlowych, Jones Lang LaSalle.

Jones Lang LaSalle jest międzynarodową firmą doradczą świadczącą kompleksowe, w tym finansowe, usługi na rynku nieruchomości. Firma obsługuje klientów w 70 krajach w ponad 1000 lokalizacjach na świecie, poprzez sieć 200 korporacyjnych biur. Dochód firmy w 2010 roku wyniósł ponad 2,9 mld USD.
 

Reklama

Galeria Jurajska