Wzrost obrotów w sieci centrów outlet Fashion House

4F  producent odzieży i akcesoriów sportowych, otwiera w 20.01. 2012 salon firmowy w Pasażu Grunwaldzkim. Oferta 4F obejmuje kolekcje: turystyczną, letnią oraz zimową, a także sprzęt turystyczny i akcesoria podróżnicze.  Salon firmowy 4F znajdować się będzie na poziomie ”-1” Pasażu Grunwaldzkiego. 

Wrocławskie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Pasaż Grunwaldzki działa od kwietnia 2007 roku. Na czterech kondygnacjach Pasażu znajduje sie  ponad 200 punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych, reprezentujących marki polskie i zagraniczne oraz 11-salowe Multikino. Dla zmotoryzowanych przygotowano 1400 miejsc parkingowych pod dachem. Pasaż Grunwaldzki to 130 tyś. mkw. powierzchni całkowitej i 52 tyś.  mkw. GLA. W tym roku inwestor planuje rozbudowe Pasażu Grunwaldzkiego do 64,5 tys. mkw.
Inwestorem centrum jest Echo Investment S.A. Konsultantem komercjalizacji: Jones Lang LaSalle
Projekt przygotował MOFO Architekci.

4F to polska firma produkująca odzież i akcesoria sportowe. Jest zaangażowana w sponsoring polskich sportowców. Była m.in. Oficjalnym Partnerem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej w Vancouver w 2010 roku. Przez wiele lat współpracowała z Adamem Małyszem, co zaowocowało kolekcją ubrań, sygnowaną jego nazwiskiem. Obecnie jest głównym sponsorem Kamila Stocha.