Kolporter SA dołącza do grona najemców Galerii Batory

Firma Ferax planuje uruchomić w tym roku kilkanaście salonów marki Gatta. W 2011 roku firma otworzyła 14 lokali, wszystkie zlokalizowane w centrach handlowych. Przedstawiciele firmy będą uczestnikami konferencji Shopping Center Business Forum, która odbędzie się 14 lutego 2012 roku w Warszawie.

W ubiegłym roku salony Gatta pojawiły się m.in. w: Galerii Leszno, szczecińskiej Kaskadzie, Galerii Echo Kielce, Twierdzy Zamość, krakowskim M1, kieleckiej galerii Tęcza czy Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Firma planuje w tym roku kolejne otwarcia. Nowe salony mają pojawić się w nowych galeriach handlowych, które nie zostały jeszcze otwarte (Europa Centralna Gliwice, City Center Rzeszów, C.H. Ptak, Korona Kielce, Alfa Grudziądz, Outlet Park Szczecin, Galeria Olimpia w Bełchatowie, Galeria Veneda w Łomży, Nova Park w Gorzowie Wlkp., Sky Tower Wrocław, Annopol Warszawa i Wzgórze Gdynia). Obecnie na terenie naszego kraju funkcjonuje 90 sklepów, a dodatkowych pięć placówek działa na Słowacji.

Powierzchnia salonów waha się od 45 mkw. do 100 mkw. Najważniejsze grupy produktowe obejmują: rajstopy, bieliznę, odzież bezszwową i termoaktywną oraz wyroby dziecięce bawełniane. Koncept lokalu został zmodernizowany i od ubiegłego roku wprowadzany jest model Premium. Obecnie funkcjonują trzy salony w nowej formule (Galeria Dominikańska Wrocław, Kaskada Szczecin, Galeria Ostrovia Ostrów Wlkp.). W tym roku zmodernizowanych zostanie kilka już istniejących salonów, także wszystkie nowo otwierane sklepy będą już działały w formie nowego konceptu.

FERAX Sp. z o.o., właściciel marki Gatta rozpoczęła działalność w 1993 roku. Sprzedaż produktów marki Gatta realizowana jest w trzech kanałach dystrybucji: dywizja hurtowa, dywizja własnych salonów sprzedaży i dywizja eksportu. Za rozwój sieci salonów Gatta jest odpowiedzialny zespół, którym zarządza Bogdan Nowicki – prokurent spółki.