Obecnie dzialają dwa kluby w sieci

I.O.Venezia Sp.J w 2011 roku otworzyła sześć lokali pod marką Venezia i sześć Unisono, w tym dwa outletowe oraz uruchomiła sklep internetowy. Obecnie spółka posiada 73 salony Venezia i 14 salonów Unisono. W planach na 2012 rok są kolejne otwarcia.

– W 2012 roku otworzymy na pewno jeden salon Venezia i jeden Unisono – oba na podstawie podpisanych w 2011 roku umów najmu. Rozważamy kolejne otwarcia. Interesują nas najlepsze lokalizacje w galeriach śródmiejskich z bogatą ofertą modową, o najtrudniejszych do pozyskania powierzchniach 100- 150 mkw. Kilka umów negocjujemy, prowadzimy również rozmowy w centrach, w których w tym roku umowy będą się kończyły. Nie zamierzamy przedłużać wszystkich – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Zofia Morbiato Dyrektor Rozwoju, I.O.Venezia Sp.J.

Firma działa od 1996 roku, Marka Venezia jest obecna w 73 salonach firmowych w znanych galeriach handlowych. Oferuje obuwie damskie i męskie oraz galanterię skórzaną: kurtki i płaszcze, torby, rękawiczki, portfele oraz paski. W salonach można kupić obuwie w różnym stylu – od modeli klasycznych po nowoczesne i awangardowe, od butów sportowych, przez pantofle, po eleganckie czółenka i wytworne szpilki oraz kozaki.

Oferta I.O.Venezia została uzupełniona w 2008 roku przez odzież marki Unisono. Stroje Unisono, podobnie jak buty Venezia projektowane i szyte są we Włoszech zgodnie z najnowszymi trendami w modzie. Krótkie serie i częste dostawy stwarzają możliwość komponowania ciekawych połączeń i zapewniają różnorodną kolekcję.