Pako Lorente s.c.: w planach spółki jest otwarcie pięciu nowych salonów w 2012

Kino zajmie kilka tys. mkw. powierzchni

Kino zajmie kilka tys. mkw. powierzchni

Spółka Pako Lorente, producent eleganckiej odzieży męskiej w 2011 roku uruchomiła pięć nowych salonów. W planach na ten rok są otwarcia kolejnych pięciu w galeriach i centrach handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach.

– Obecnie sieć Pako Lorente stanowi 20 placówek. W 2011 roku otworzyliśmy pięć sklepów w kieleckiej Galerii Echo, wrocławskim Magnolia Park, poznańskim Centrum Factory Outlet, płockim CH Tayger oraz w Galerii Focus Mall w Zielonej Górze. W 2012 roku zamierzamy otworzyć około pięciu nowych sklepów. Średnia powierzchnia sklepów Pako Lorente to 70 mkw. Skupiamy się na otwieraniu salonów głównie w galeriach handlowych; w miastach o średniej lub dużej wielkości – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Aleksandra Nowacka, Pako Lorente s.c.

Oferta Pako Lorente skierowana jest do mężczyzn. Grupą docelową sieci są panowie poszukujący eleganckich garniturów, koszul i niezbędnych dodatków. Sklepy Pako Lorente znajdują się m.in. we Wrocławiu, Warszawie, Kielcach, Tarnowie, Częstochowie, Gliwicach, Lublinie czy Poznaniu. Oprócz salonów firmowych sieć posiada także outlety w Luboniu koło Poznania, Nadarzynie, Poznaniu oraz Rzgowie.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016