Budowa Galerii Miodowej rozpoczęła się w grudniu 2011 roku

Ireneusz Kazimierczyk, prezesa zarządu spółki Czerwona Torebka: Grupa Czerwona Torebka stawia na rozwój platformy dla handlu detalicznego w miastach liczących do 100 tysięcy mieszkańców. Do swoich rozwiązań inwestor chce przekonać sieci handlowe. Poszukuje przedstawicieli różnorodnych branż m.in. drogerie, sklepy obuwnicze i odzieżowe, RTV/AGD, artykuły dla zwierząt, banki oraz usługi.

– Nasycenie powierzchnią handlową w dużych miastach stale rośnie, tym samym maleją szanse na rozwój poszczególnych marek sieciowych. Idąc za tą tendencją oferujemy im skorzystanie z ekspansji naszej firmy prowadzonej na terenie miast do 100 tysięcy mieszkańców, dostosowaną do potrzeb lokalnego rynku nowoczesną powierzchnię handlową oraz rozwój sieci w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka. Z czasem wskaźnik penetracji marek sieciowych poza dużymi aglomeracjami będzie rosnąć. Póki co na mapie handlowej Polski są jeszcze rejony, które pozwalają na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej, którą sieciowi najemcy mogą osiągnąć dzięki współpracy z nami. Proponujemy kontrahentom wykorzystanie naszej dynamiki rozwoju i przestawienie się z formuły 50 lokalizacji po 1000 mkw. powierzchni sklepu na np. 500 lokalizacji po 120 mkw. Jest to unikatowa możliwość objęcia pozycji lidera w swojej branży. Do współpracy zapraszamy przedstawicieli różnorodnych branż m.in. drogerie, sklepy obuwnicze i odzieżowe, RTV/AGD, artykuły dla zwierząt, banki oraz usługi – mówi Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.

Obecnie 70 procent obiektów powstających w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka jest zlokalizowanych w miastach do 100 tys. mieszkańców. Firma dostrzega potencjał handlowy tkwiący w małych i średnich miejscowościach i chce zaprosić do współpracy ogólnopolskie sieci, które dotąd wynajmowały lokale na terenie dużych aglomeracji.

Czerwone Torebki powstają w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym dla marek sieciowych. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne oraz ważne strefy handlowo-usługowe. W tym roku obiekty powstaną między innymi w takich miastach jak Tomaszów Mazowiecki, Ostrów Wielkopolski, Żory, Tczew, Świdnica czy Kutno, a także kilka w miastach większych jak Poznań, Warszawa, Kraków czy Szczecin.