DH Renoma: wzrost odwiedzalności oraz wysokości sprzedaży w 2011 roku

Galeria w Bronowicach

Galeria w Bronowicach

W 2011 roku wrocławski Dom Handlowy Renoma odnotował roczny wzrost odwiedzalności wyższy o 12% od roku poprzedniego, przy minusowej dynamice rynkowej oscylującej na poziomie – 0,6%. Obiekt zanotował też w zeszłym roku wzrost sprzedaży PLN/mkw., który w rocznej skali wyniósł prawie 15%, natomiast sklepy odzieżowe zanotowały wzrost sprzedaży PLN/mkw. na poziomie prawie 21%

W DH Renoma znaczaca część najemców   stanowią marki debiutujące na rynku wrocławskim
(TK Maxx, New Look, River Islands, Furla, Liu Jo, Pinko, Coccinelle). Na początku marca br. grono najemców poszerzy się o dwie nowe marki odzieżowe: Miss Sixty oraz Energie.

Dom Handlowy Renoma funkcjonuje we Wrocławiu od prawie 80 lat. Jest usytuowany przy ul. Świdnickiej 40. Po gruntownej rewitalizacji i rozbudowie obiektu powierzchnia całkowita tego centrum liczy ponad 99 tys. metrów kwadratowych (z czego 31 tys. mkw. powierzchni handlowej). Na trzech kondygnacjach mieści się około 120 sklepów oraz część restauracyjna. Właścicielem tej galerii handlowej jest firma Centrum Development and Investments sp. z o.o.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016