Rzeszów City Center z jogurtami Loveyo

Inwestycja ma powstać w ramach PPP

Inwestycja ma powstać w ramach PPP

Polska sieć oferująca mrożone jogurty Loveyo podpisała umowę z Rzeszów City Center na wynajem lokalu i wyspy w City Center Rzeszów. Lokal w sąsiedztwie KFC i restauracji Subway będzie miał 16 mkw., a wyspa 12 mkw. Oba nowe punkty znajdą się w foodcourcie galerii.

– Mamy już punkt w Galerii Krakowskiej i otwieramy kolejny w Galerii Katowickiej. Do wakacji chcemy otworzyć cztery punkty. Dotychczas rozwijamy się poprzez własne placówki, ale model franczyzowy jest już stworzony. Są pojedyncze zgłoszenia, więc prawdopodobnie niebawem otworzą się także placówki franczyzowe – informuje w rozmowie z Retailnet.pl Patryk Nowak, współwłaściciel sieci, odpowiedzialny za jej rozwój.

W ramach franczyzy potencjalny partner handlowy otrzyma m.in. prawo do użytkowania znaku towaroweg, know-how z zakresu inwestycji, design, receptur, know-how z zakresu prowadzenia Loveyo, regularne dostawy produktów, a także wspólne akcje i programy marketingowe.
Koszty uruchomienia jogurtowej wyspy handlowej Loveyo, jak wynoszą od 150 do 250 tys. zł, zaś na przygotowanie lokalu trzeba przeznaczyć od 250 do 350 tys. zł. Za przystąpienie do konceptu trzeba zapłacić 20 tys. zł. Opłata bieżąca to 5 procent obrotu brutto, a opłata marketingowa to 2 procent miesięcznego obrotu brutto. Franczyzobiorcy otrzymują niezbędne know-how prowadzenia placówki oraz pomoc w prowadzeniu działalności. Właściciele zakładają rozwój sieci w galeriach w miastach powyżej 200 tys. mieszkańców.

Budowa City Center zaczęła się w październiku ubiegłego roku, wmurowanie kamienia węgielnego nastąpiło w końcu października, a zakończenie inwestycji planowane na czwarty kwartał 2012 roku. Budynek City Center Rzeszów powstaje w ścisłym centrum Rzeszowa na trzyhektarowej działce. Będzie miał 135 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni i 45 metrów wysokości. Część handlowa budynku zajmie trzy najniższe kondygnacje, gdzie pojawi się ponad 200 sklepów i punktów usługowych. Nad częścią handlową powstaną dwa poziomy parkingów na 1,2 tysięcy aut. Dodatkowo w ramach przedsięwzięcia w budynku będą funkcjonować: hotel ze 130 pokojami w standardzie trzech gwiazdek, centrum konferencyjne, powierzchnie biurowe klasy A, klub fitness, klatki do squasha, spa oraz kino Helios.
 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016