W MSP Paweł Tamborski bedzie odpowiadał za rynki kapitałowe

Grupa Smyk: sieć  specjalistycznych sklepów  Smyk z produktami dla dzieci oraz niemieckich  salonów Spiele Max, w 2011 r. odnotowała obroty w wysokości ponad 900 mln zł, a w tym roku oczekuje przekroczenia miliarda zł.- informuje Magdalena Dąbska, dyr. d/s marketingu i PR oraz członek zarządu Smyk sp. z o.o. 

Smyk to jedna z największych w Polsce sieci sklepów z artykułami dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (Grupa EM&F).

Historia marki Smyk sięga lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku. Dynamiczny rozwój sieci rozpoczął się jednak w roku 2000. Powołano wówczas samodzielną spółkę: Smyk Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów Smyk obejmuje ponad 80 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych w Polsce. Sklepy sieci działają również w Rosji, na Ukrainie, w Turcji i w Rumunii. W 2011 roku sieć powiększyła się o 15 salonów oraz o sklep internetowy.

Grupa Empik Media & Fashion (Grupa EM&F), notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, jest dystrybutorem produktów z kategorii: media i rozrywka, odzież, obuwie, zabawki i akcesoria dla dzieci oraz kursy językowe i kosmetyki. Grupę tworzą spółki o profilu operacyjno-handlowym oraz NFI Empik Media & Fashion S.A. jako spółka holdingowa. Model biznesowy Grupy EM&F opiera się na działalności czterech segmentów: Grupa Empik (m.in. książki, prasa, multimedia, artykuły art & pap oraz bilety na imprezy kulturalne), Grupa Smyk (zabawki i artykuły dziecięce), Szkoły Językowe oraz segment Moda i Uroda (marki modowe i kosmetyczne). Grupa rozwija model biznesowy w oparciu o własne marki i koncepty handlowe oraz o marki franczyzowe i licencjonowane.