Budowa Galerii Zamek może rozpocząć się już wiosną 2012

Index wskazuje wydajność konkretnego obiektu na tle innych. – W ten sposób użytkownik może na przykład sprawdzić, czy jego placówka cyrkuluje zgodnie z ogólnymi trendami rynku, czy przeprowadzane akcje marketingowe były efektywne i czy miały wpływ na frekwencje. Te i inne czynniki warunkujące odwiedzalność uwidocznione są w graficznych wykresach i tabelach – informuje Karolina Steckiewicz z firmy Reveal Systems: Spersonalizowany indeks odpowiedzialności jest tworzony indywidualnie dla każdego klienta w formie miesięcznej, tygodniowej, jak i wskazanej przez użytkownika, np. porównania wybranych okresów czasu szczególnie ważnych dla danego centrum.

Index Odwiedzalności to raport, na podstawie którego sprawdzić można uśrednioną odwiedzalność w centrach handlowych w Polsce. Stanowi nie tylko narzędzie dopełniające działanie systemu liczenia odwiedzających, ale także cyklicznie wskazuje tendencje panujące na rynku. Indeks uśrednia dane ze wszystkich obsługiwanych przez firmę Reveal centrów handlowych w Polsce. Indeks ogólny jest dostępny w dwóch formatach – miesięcznym oraz tygodniowym. Oprócz standardowego raportu Index, który dostępny jest poprzez stronę internetową firmy, Reveal proponuje swoim klientom wykonanie spersonalizowanego Indeksu Odwiedzalności.

– Raport Index jest jedną z podstaw oceny wyników marketingowych przedsiębiorstwa oraz ważnym składnikiem benchmarku w stosunku do rynku, pozwalającym na elastyczne dopasowanie strategii działań krótkoterminowych. Zgromadzone dane są też nieodzowne przy porównywaniu pewnych zjawisk i efektów działań w przystajacych okresach kolejnych lal – powiedział Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.

Na polskim rynku Reveal Systems pojawił się w 2003 roku. Oferuje systemy zarządzania wydajnością, które są obecnie używane w wielu wiodących centrach handlowych w Europie. Obecny jest we Francji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Turcji, Ukrainie, Rumunii, Węgrzech, Czechach, Słowacji. W Polsce Reveal wprowadził swoje rozwiązania m.in. w Złotych Tarasach, Galerii Mokotów, Starym Browarze, Bonarka City Centre, Silesia City Centre, centrach M1, centrach Fashion House i w wielu innych. 

Swoje rozwiązania dla centrów handlowych firma Reveal Systems zaprezentuje podczas Shopping Center Business Forum 14 lutego 2012 roku w Warszawie.