SPCG Trading: plany rozwoju sieci sprzedaży marek LaPerla i Bally

Europa II to obiekt o powierzchni 13,5 tys. mkw.

Europa II to obiekt o powierzchni 13,5 tys. mkw.

Firma SPCG Trading wyłączny dystrybutor marki LaPerla w Polsce zapowiada, że w ciągu najbliższych dwóch lat otworzy kolejne salony. Na swoje lokalizacje firma wybiera ekskluzywne butiki bądź ulice handlowe.

– W chwili obecnej posiadamy dwa salony LaPerla w Polsce. Pierwszy znajduje się przy ulicy Książęcej w Warszawie i ma około 90 mkw. powierzchni. Drugi, flagowy, uruchomiony w listopadzie 2011 r. działa w domu mody Vitkac ( Wolf Bracka) w Warszawie. W ciągu najbliższych dwóch lat planujemy rozwijać sieć sprzedaży. Rozważamy otwarcia nowych salonów monobrandowych w Poznaniu i Wrocławiu – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Joanna Witczak, manager SPCG Trading.

Pierwszy butik LaPerla projektant gorsetów, Ada Masotti otwiera w 1954 roku. Z czasem w ofercie sieci znajduje się także bielizna kolorowa oraz kostiumy kąpielowe. Od 2008 roku właścicielem firmy jest JH Partners, firma prywatna z siedzibą w San Francisco.

Bally, luksusowa marka będąca synonimem jakości i elegancji, założona została w Szwajcarii w 1851 roku. Przede wszystkim kojarzona z butami, ale także akcesoriami i odzieżą, tworzy kolekcje, które łączą w sobie wyszukany styl z najwyższą jakością wykonania i najszlachetniejszymi materiałami. Obecnie Bally, świętująca w tym roku 160-te urodziny, to najdłużej działająca luksusowa marka globalna, która z roku na rok rośnie w siłę. Flagowy salon marki w Polsce znajduje się na ulicy Nowy Świat w Warszawie.

SPCG Trading, wyłączny dystrybutor marek La Perla i Bally to firma założona w 1998 w Katowicach. Początkowo firma zajmowała się sprzedażą odzieży dziecięcej marki Jacadi w Katowicach, następnie w Warszawie w Galerii Mokotów. W 2006 r. nawiązała współpracę z LaPerla i w 2010 r. przeniosła sklep LaPerla Fashion Group z Galerii Mokotów na ulicę Książęcą w Warszawie. Od tego czasu sklep działa pod szyldem Studio La Perla. We wrześniu 2008 r. powstaje pierwszy w Polsce, flagowy salon szwajcarskiej marki Bally.
 

Reklama

Galeria Jurajska