ADe Line SA: Almi Décor ma 41 salonów w centrach handlowych

Sprzedaż reklamy out of home wyniosła prawie 600 mln zł w 2011 roku

Sprzedaż reklamy out of home wyniosła prawie 600 mln zł w 2011 roku

Sieć sklepów wyposażenia wnętrz Almi Décor, należąca do spółki akcyjnej ADe Line, w 2011 roku wzbogaciła się o cztery salony. – We Wrocławiu otworzyliśmy Premium Store w centrum handlowym Renoma, w Szczecinie powstał sklep w Kaskadzie, a we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej. Co prawda wcześniej działał w tej galerii nasz salon, ale został przeniesiony w inne miejsce. Ponadto otworzyliśmy jeden salon w Pradze w centrum handlowym Chodov. Obecnie mamy 41 sklepów. Wszystkie znajdują się w centrach handlowych. Ich powierzchnia mieści się w przedziale 110-1000 mkw. – informuje w wypowiedzi dla Retailnet.pl Danuta Zeidler z Almi Décor.

Sieć ma swoje salony m.in. w Galerii Arkadia, Złotych Tarasach, w Galerii Mokotów w Warszawie, w Maufakturze w Łodzi, w Galerii Krakowskiej, w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, Magnolii Park i Factory Outlet we Wrocławiu oraz Silesii City Center w Katowicach. Ponadto ma trzy salony w Czechach (Praga) i dwa na Litwie (Wilno). W ofercie sklepów, oprócz mebli, znajdują się między innymi tekstylia i tapety, lampy, abażury, zastawy stołowe i artykuły dekoracyjne. W Arkadii i Złotych Tarasach działają również restauracje AlmiCafe.

ADe Line SA z siedzibą w Prusicach zarządza także marką wnętrzarską Flo.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016