Do Redan SA należy m.in. marka Top Secret

Koncept kawiarni Segafredo Zanetti Espresso zakłada otwieranie nowych punktów w galeriach i centrach handlowych oraz w miejscach charakteryzujących się dużą rotacją ludzi jak dworce czy lotniska. Sieć jest zainteresowana otwieraniem lokali w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.

– Koncept kawiarni Segafredo Zanetti Espresso, który zamierzmy rozwijać w Polsce zakłada otwieranie lokali na zasadach franczyzowych. Placówki mogą mieć od 15 do 240 mkw. powierzchni i różną formę. Są to albo wolnostojące wyspy kawowe tzw. kioski, lokale w stylu kawiarni czyli tzw. butiki bądź pośrednia forma czyli bufety kawowe. Każdy format jest dopasowywany do danej lokalizacji przy czym najczęściej występują lokale mające powierzchnię od 80 do 120 mkw. powierzchni – wyjaśnia w rozmowie z Retailnet.pl Joanna Szpak kierownik ds. marketingu, Segafredo Zanetti Poland.

Kawiarnie Segafredo Zanetti Espresso zlokalizowane są w miejscach cieszących się dużą popularnością np. w galeriach handlowych, centrach komercyjnych, lotniskach czy dworcach. Pierwsza kawiarnia pod szyldem Segafredo Zanetti Espresso została otworzona w 1988 roku w Paryżu. Dziś firma posiada już swoje lokale w ponad 400 placówkach na całym świecie. W Polsce firma dopiero zaczyna rozwijać sieć franczyzową. Pierwsza kawiarnia została otwarta w Gdańsku w 2007 roku.