Experian FootFall: W III tygodniu stycznia 2012 zmalała liczba osób odwiedzających centra handlowe

CH Wzgórze skomercjalizowane w 80 procentach

CH Wzgórze skomercjalizowane w 80 procentach

W trzecim tygodniu kalendarzowym 2012 roku FootFall Index Polska, opisujący zmianę liczby klientów w centrach handlowych na terenie naszego kraju zmalał, licząc rok do roku, o 0,2 proc. Równocześnie, w porównaniu drugim tygodniem 2011 roku był wyższy o 4,9 proc.

Experian plc z siedzibą w Dublinie dostarcza informacji i narzędzi analitycznych oraz świadczy usługi marketingowe wspomagające podejmowanie decyzji biznesowych. Jest obecny w 38 krajach, gdzie zatrudnia blisko 15,5 tys. pracowników. Narzędzia pomiaru stosowane przez firmę pozwalają monitorować ruch klientów wewnątrz i na zewnątrz centrum handlowego. Pomagają w analizie ich przyzwyczajeń i preferencji, a także dostarczają informacji dotyczących wykorzystania parkingu.
Roczne obroty firmy to 4,1 mld dolarów (2,9 mld euro). Firma jest notowana na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (EXPN). Spółka została założona w 1991 roku. Swoje systemy liczenia klientów zainstalowała już 850 centrach handlowych w 41 krajach i w wielu tysiącach sklepów sieciowych. Polskę obsługuje biuro w Berlinie, odpowiedzialne za Europę Centralną i Wschodnią.
Experian FootFall: W III tygodniu stycznia 2012 zmalała liczba osób odwiedzających centra handlowe

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016