Alma: w 2012 roku otwarcia w Krakowie i Gdyni, sieć ma 33 sklepy

Multifood STP rozwija sieć restauracji

Multifood STP rozwija sieć restauracji

– W tym roku potwierdzone są już dwie nowe lokalizacje – w gdyńskiej Galerii Szperk oraz W galerii Dekada na krakowskim Kurdwanowie. W planach na 2011 rok jest otwarcie w sumie czterech sklepów– informuje w wypowiedzi dla Retailnet.pl Justyna Zajączkowska, PR manager Alma Market. – W 2011 roku otworzyliśmy też cztery nowe sklepy: w Warszawie w budynku mieszkalno biurowym na ulicy Grójeckiej, w Szczecinie w CH Kaskada, w Krakowie – Modlniczce w CH Futura Park oraz w Warszawie w obiekcie wolnostojącym na Bemowie – dodaje Zajączkowska.

Od 2007 roku działa też sklep internetowy alma24.pl – Świadczymy usługi w trzynastu polskich miastach – regionach. Z usług Alma24.pl mogą korzystać mieszkańcy stolicy, Krakowa, Trójmiasta, Szczecina, Rzeszowa, Poznania, Wrocławia, Lublina, Częstochowy, Bydgoszczy, Łodzi, Śląska i Podhala – informuje Zajączkowska.

Sieć ma 33 sklepy z tego część zlokalizowana w centrach handlowych. Są to filie w Promenadzie w Warszawie, w Galerii Kazimierz, w Galeria Solaris w Opolu, w Starym Browarze i City Parku w Poznaniu, w centrach handlowych Focus Mall w Bydgoszczy, Rybniku i Zielonej Górze, w Galerii Kaskada w Szczecinie, we Wrocławiu w Arkadach, Renomie i PH Bielany, w Lublinie w Galerii Olimp i Cuprum Arena, w Częstochowie w Galerii Jurajskiej i w Manufakturze w Łodzi. 

Alma to sieć delikatesów i supermarketów należących do krakowskiej firmy Alma Market SA. Historia sieci rozpoczęła sięga 1995 roku, gdy w Krakowie powstał pierwszy sklep. Marka posiada zarówno lokale własne, jak i wynajmuje powierzchnie w centrach i galeriach handlowych.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska