Neinver: Poznańską Galerię Malta w 2011 roku odwiedziło ok. 7 mln osób

W 2012 wysoki poziom inwestycji w europejskie nieruchomości komercyjne

W 2012 wysoki poziom inwestycji w europejskie nieruchomości komercyjne

Zarząd Galerii Malta podsumowuje ubiegły rok z 13-procentowym wzrostem obrotów w stosunku do roku poprzedniego oraz wysokim wskaźnikiem odwiedzalności obiektu.

Ponadto do grona najemców Galerii Malta dołączyło czternaście nowych marek, wśród których są: Sony Centre, W. Kruk, Swarovski, Puma, Quiosque, Geox, Levi’s, Lee Cooper, Reporter, Gocco, Pompo, Jupi Park, Yves Rocher i salon telefonii komórkowej Plus.

Realizując założenia przyjęte w poprzednich latach działalności, również w 2011 zarządcy obiektu kładli nacisk na współpracę z najemcami w gronie tzw. Rady Galerii Malta.

– Nasza bieżąca koordynacja i wymiana informacji o funkcjonowaniu obiektu, pozwala wspólnie wyznaczać jego nowe kierunki rozwoju. W codziennej pracy skupiamy się przede wszystkim na analizach dotyczących atrakcyjności oferty centrum, poziomu odwiedzalności i sprzedaży. Tymi danymi na bieżąco dzielimy się z naszymi najemcami. Takie działanie pozwala nam polepszać wyniki centrum z roku na rok – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Poznańska Galeria Malta ma 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 54 tys. mkw. W obiekcie znajduje się łącznie 167 sklepów, punktów usługowych, sala zabaw dla dzieci, klub fitness oraz Multikino. Centrum jest zlokalizowane na brzegu Jeziora Maltańskiego, a jedną z jego największych atrakcji jest strefa gastronomiczna na drugim poziomie. Za zarządzanie Galerią Malta odpowiada firma Neinver Asset Management.

Obecnie Neinver Asset Management Polska zarządza nieruchomościami o łącznej powierzchni najmu 158,5 tys. mkw. W portfolio firmy znajdują się oprócz Galerii Malta także centra outlet: Factory Warszawa, Factory Wrocław, Factory Poznań, Factory Kraków, parki handlowe Futura we Wrocławiu i Krakowie.

 

Reklama

Galeria Jurajska