W 2011 r. CH Forum Gliwice  odwiedziło 9% więcej osób niż w rok wcześniej. To wyższy wskaźnik odwiedzalności niż średna indeksów ogólnopolskich. Rekordowe wzrosty frekwencji Centrum odnotowano w kwietniu i maju, o 27% i  o 25% wyższe  porównaniu z 2010 r. Centrum zwraca też uwage na wysoki wskaźnik obrotów najemców na metr kwadratowy.

– Pod tym względem rekordowym okresem była wiosna. Podczas gdy w kwietniu ogólnopolski indeks obrotów wykazywał wzrost o 12 proc., FORUM notowało ponad 29 proc. wzrostu obrotów – komentuje Agnieszka Mielcarz, dyrektor zarządzający CH Forum Gliwice, z ramienia Avestus Real Estate – spółki zarządzającej centrum.
Dane za pozostałe miesiące w porównaniu z benchmarkami krajowym i regionalnym również wypadały korzystnie. – Dobrymi przykładami tego są maj i czerwiec. W maju osiągnęliśmy blisko 8-procentowy wzrost obrotów, wobec jednoprocentowego w całym kraju, zaś czerwcowe status quo należy uznać za dobry wynik wobec spadku obrotów w monitorowanych centrach krajowych– wylicza Agnieszka Mielcarz, podkreślając, że sześcioprocentowe wzrosty obrotów w listopadzie i w grudniu potwierdziły dobrą koniunkturę w centrum. -Zwłaszcza, że listopad nie wszędzie był tak udany, skoro indeks krajowy znalazł się 7 pkt. proc. pod kreską- mówi. 

W 2011 roku CH Forum kontynuowało zainicjowaną jesienią 2010 r. kampanię „Money Making
Machine”. Akcentuje w niej kluczowe składniki sukcesu: wzrost obrotów i frekwencji w centrum oraz efektywny marketing. To argumenty przydatne w procesie finiszującej w tym roku rekomercjalizacji.
– Z perspektywy widać, że ta skierowana do klienta biznesowego kampania działa. Pomaga nam ona wyeksponować najlepsze walory centrum i dotrzeć z informacją o nich do starannie wyselekcjonowanej grupy adresatów. Efektem tego jest coraz dłuższa lista nowych najemców lub tych, którzy prolongują umowy – zwraca uwagę Agnieszka Mielcarz.

CH Forum to 43 tys. mkw. powierzchni, 140 sklepów i punktów usługowych w centrum 200-tysięcznych Gliwic, w odległości 15 min od węzła autostradowego Gliwice – Sośnica, największego węzła drogowego w Europie Środkowej. Na terenie Centrum Handlowego znajduje się hipermarket Carrefour. 70% najemców CH Forum to marki modowe, w tym znane firmy odzieżowe, takie jak: Bershka, Cubus, H&M, KappAhl, Pull&Bear, Royal Collection, Zara, Tom Tailor. Inne branże także reprezentowane są przez wiodące marki: Almi Decor, Home&You (wyposażenie wnętrz), RTV Euro AGD, Sony and iSpot (elektronika), Douglas i Super-Pharm (drogerie i perfumerie). Część rozrywkowa Forum  to m.in. 13-ekranowe Cinema City oraz pierwszy w regionie klub sieci Pure Health & Fitness.
 

CH Forum zostało otwarte 28 czerwca 2007 roku. Właścicielem obiektu jest niemiecki fundusz inwestycyjny DEKA Immobilien GmbH, a zarządcą Avestus Real Estate sp z o.o..