Sieć sklepów H&M liczy ok. 2,5 tys. sklepów w 43 krajach

Inwestor mającego powstać w Chojnicach Regionalnego Centrum Handlowego  Rank Progress SA, jest obecnie na etapie projektowania galerii. W pierwszym etapie ma zostać zrealizowany  największego w regionie market budowlany oraz galeria handlowa. Drugi etap zakłada budowę retail parku. Łącznie całe centrum ma mieć ok. 40 000 mkw powierzchni i parking na 1300 miejsc. 

Rank Progress, we  współpracy z władzami miasta, ogłosił konkurs na nazwę obiektu.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto wypełni odpowiedni formularz, znajdujący się na stronie internetowej Urzędu Gminy w Chojnicach. Spośród wszystkich pomysłów, które spłyną do 17 lutego br., komisja składająca się z przedstawicieli gminy oraz spółki Rank Progress, wybierze zwycięzcę. 
„Warto dobrze zastanowić się nad swoją propozycją, gdyż formularz można wypełnić tylko raz. Czasu jest jeszcze dużo, ale lepiej nie czekać na ostatnią chwilę – jeśli bowiem pomysły na nazwę będą się powtarzały, pierwszeństwo ma ten z wcześniejszą datą” – tłumaczy Halina Wyborska, Rzecznik Prasowy Rank Progress SA.
 

Rank Progress SA to firma inwestycyjno-deweloperska z siedzibą w Legnicy, działająca na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. Spółka specjalizuje się w przygotowaniu i realizacji projektów obejmujących pozyskiwanie atrakcyjnie zlokalizowanych gruntów, a następnie w ich zabudowie obiektami handlowymi z przeznaczeniem na wynajem lub sprzedaż. Rank Progress tworzy grupę kapitałową obejmującą spółki celowe, poprzez które realizowane są poszczególne projekty. Istotnym atutem Grupy Rank Progress jest bank ziemi, w którego skład wchodzą atrakcyjnie zlokalizowane grunty na terenie całej Polski.

Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. Po ukończeniu obiekty te są odsprzedawane lub oddawane w najem.

W latach 2001 – 2011 Rank Progress oddał do użytku 23 wielkopowierzchniowe centra handlowe, o łącznej powierzchni ok. 286 tys. mkw., oraz 6 własnych galerii handlowych, o łącznej powierzchni 136 tys. mkw.,  w Jeleniej Górze, Kaliszu i Legnicy, oraz sprzedanych już obiektów w Kłodzku, Zamościu i Zgorzelcu. W latach 2007 – 2011 deweloper zrealizował 13 krótkoterminowych projektów o łącznej powierzchni 366 tys. mkw.  W trakcie budowy znajduje się centrum handlowe w Świdnicy.