PKS wspiera projekt Zintegrowane Centrum Komunikacyjne

Polska jest na czele krajów Europy Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o liczbę sklepów grupy modowej Hennes & Mauritz AB. Z rocznego raportu opublikowanego przez firmę wynika, że jest ich 89, w tym 13 nowych, które otwarto w 2011 roku. Kolejne miejsca w regionie pod względem liczby placówek szwedzkiego potentata zajmują: Rosja z 78 sklepami (19 nowych w 2011), Austira – 66 (1 nowy), Czechy – 24 (2 nowe), Węgry – 20 (5 nowych), Słowenia – 12 (1 nowy) oraz Słowacja – 10 (3 nowe).

Najwięcej na świecie skepów H&M mają Niemcy – 394, USA – 233, Wielkiej Brytanii – 213 i Szwecja – 173. W sumie w 2011 roku otwarto 266 salonów. – Weszliśmy na pięć nowych rynków i stworzyliśmy około 7 tys. nowych miejsc pracy. Dziś na świecie mamy około 2,5 tys. sklepów w 43 krajach i zatrudniamy ponad 94 tys. pracowników – powiedział Karl-Johan Persson, prezes zarządu H&M. Dodał również, że sieć planuje otworzyć 275 nowych sklepów w 2012 roku., najwięcej w Chinach, USA i Wielkiej Brytanii. H&M zapowiada także wejście do Bułgarii, na Litwę, do Malezji i Tajlandii.