Yann Guen, Mayland Real Estate: Najważniejsze jest zdefiniowanie funkcji centrum

Uczestników SBCF 2012 gościć będzie warszawski hotel Hilton

Uczestników SBCF 2012 gościć będzie warszawski hotel Hilton

Yann Guen, wiceprezes zarządu Mayland Real Estate, spółki która realizuje Centrum Handlowe Wzgórze podkreśla, że wyróżnikiem projektu w Gdyni będzie nowatorska organizacja przestrzeni wewnątrz obiektu.

W dzisiejszych czasach każdy projekt centrum handlowego musi czymś zaskakiwać, wnosić coś nowego; czy to pod względem wielkości projektu, jego konceptu, skali, pozycjonowania, tenant-mixu czy technologii itp. Nowe Centrum Handlowe Wzgórze nie wyłamie sie z tej zasady. Sama organizacja przestrzeni wewnątrz będzie zupełnie nowatorska. Stworzą ją trzy różne obszary: cześć convenience, swoisty rynek pośrodku obiektu oraz centrum mody. Będziemy więc mieli do czynienia z nieczęsto spotykaną formułą: "3 w 1”.

Godna podkreślenia jest też architektura budynku rozbudowanego i zmodernizowanego centrum. Mayland Real Estate uczyni wszystko, żeby budynek jak najbardziej wtapiał się w otoczenie i nie stanowił rany w okolicznej przyrodzie. Projekt zakłada wkomponowanie go w otaczające wzgórze, od którego wzięła się nazwa centrum. Jego elewacja będzie się dobrze komponować z malowniczą okolicą. Osiągniemy to za pomocą oryginalnego zabiegu: dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii elewacja będzie zmieniała odcień, w zależności od pory dnia i pór roku.

Najważniejsze jest jednak zdefiniowanie funkcji centrum. Zdecydowaliśmy się przebudować obiekt według nowej koncepcji architektonicznej, tak, aby stał się on znanym i lubianym miejscem zakupów i rozrywki w Trójmieście. To niełatwa inwestycja. Trudno jest przeobrazić małe, stare centrum handlowe w nowoczesny obiekt. Wymaga to dogłębnej znajomości rynku, opartej na dokładnych badaniach i analizach oraz doświadczenia w prowadzeniu takich projektów. Podjęliśmy się tego z wiarą w sukces.

 

Reklama

Galeria Jurajska