Zara ma dziś 39 sklepów w Polsce

Grupa Gastromall, właściciel marki Olimp (sieci restauracji z jedzeniem na wagę), podpisała umowę na lokal o powierzchni 107 mkw. w budowanym centrum handlowym Poznań Główny City Center. Poznański Olimp otworzy się w atrakcyjnej lokalizacji, w nowoczesnym kompleksie, pełniącym funkcję handlową, rozrywkową, rekreacyjną, usługową oraz komunikacyjną. Restauracja Olimp działać będzie w doborowym towarzystwie najbardziej znanych marek gastronomicznych na świecie. W zróżnicowanym menu Olimpu znajdą się rozpoznawalne i oczekiwane przez Klientów potrawy kuchni europejskiej z elementami kuchni świata. Otwarcie planowane jest na rok 2013. Grupa Gastromall to najszybciej rozwijająca się sieć z jedzeniem na wagę – w ostatnich 3 miesiącach rozpoczęły działalność 2 placówki własne pod marką Olimp (w tym jedna w prestiżowej lokalizacji w centrum Krakowa przy ul. Krupniczej 7 ). W najbliższych miesiącach Grupa planuje otwarcie kolejnych punktów własnych a jednocześnie sukcesywnie podpisuje umowy z kolejnymi franczyzobiorcami. W bieżącym roku zostaną otwarte kolejne restauracje, w najwiekszych galeriach handlowych, usytuowanych w centrach miast: Korona Kielce, Rzeszów City Center. W październiku tego roku nastąpi otwarcie restauracji OLIMP w CH Europa Centralna (Gliwice), unikalnej w skali kraju pod względem strategicznego położenia i zakresu oddziaływania, usytuowanej przy skrzyżowaniu autostrad A1 i A4 galerii handlowej i retail parku. W priorytetowych planach Grupy Gastromall na lata 2012-2013, znajduje się wprowadzenie do menu Olimpu żywności prozdrowotnej i dietetycznej, tak aby dopasować się do oczekiwań również wąskiej grupy klientów. Grupa jest beneficjentem funduszy unijnych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, równolegle realizuje 3 projekty dotyczące rozbudowy sieci gastronomicznych. W ostatnich dniach zaprezentowano także nową, firmową stronę internetową,  na której franczyzobiorcy oraz klienci mogą znaleźć informacje na temat bieżącej działalności firmy i rozwoju poszczególnych marek z portfolio Grupy.