SCBF 14.02: Neinver pod koniec 2012 roku planuje oddanie drugiego centrum typu outlet w Warszawie

Focus Mall w Rybniku

Focus Mall w Rybniku

– Factory Warszawa Annopol realizowany przez Neinver to drugie w portfolio firmy centrum typu outlet, które powstanie w Warszawie. Obiekt o powierzchni handlowej 19 700 mkw. będzie jednocześnie drugim pod względem wielkości, po krakowskim Factory, centrum outlet należącym do Neinver. Znajdzie się w nim 120 sklepów, a klienci będą mieli do dyspozycji 1400 miejsc parkingowych. Nowy obiekt powstanie w warszawskiej dzielnicy Białołęka. Przebiegająca w pobliżu Trasa Toruńska – której przebudowa dobiega końca – to jedna z głównych arterii stolicy po prawej stronie Wisły, stanowiąca fragment drogi krajowej nr 8. Po zakończeniu przebudowy, do nowego Factory będzie można dojechać samochodem z centrum miasta w 15 minut. Lokalizacja umożliwi klientom także dogodny dojazd komunikacją publiczną. Factory Annopol będzie pierwszym centrum typu outlet w prawobrzeżnej części Warszawy – wyjaśnia Agata Brzezińska, Leasing Director, Neinver Polska.

Neinver to firma działająca na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. Obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech , we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii. Pod marką Factory, Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. W 2009 roku spółka skonsolidowała swoje centra outlet w Portugalii, Niemczech i Włoszech, wprowadzając nową markę The Style Outlets.

Neinver zarządza IRUS European Retail Property Fund, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości. W Polsce Neinver obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas 158 500 mkw. powierzchni handlowej, a w portfolio nowopowstających obiektów w Polsce znajduje się około 250 000 mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej.

Ze szczegółami inwestycji realizowanych przez firmę będzie można zapoznać się podczas konferencji Shopping Center Business Forum, 14 lutego 2012 roku w warszawskim hotelu Hilton.

 

Reklama

Galeria Jurajska