Czerwona Torebka: 70 obiektów w trakcie realizacji i komercjalizacji

Marek Górecki, specjalista ds. e-commerce

Marek Górecki, specjalista ds. e-commerce

W 2011 roku w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka zostało otwartych pięć obiektów handlowych. Następne cztery obiekty uzyskały pozwolenie na użytkowanie. Obecnie spółka jest w trakcie realizacji kolejnych 70 pasaży.

– Pierwszy pasaż otwarto w lipcu 2011roku na terenie Żor (woj. śląskie), kolejne w czwartym kwartale 2011 roku w Dębicy (woj. podkarpackie), Świebodzicach (woj. dolnośląskie), Słupsku (woj. pomorskie) i Słupcy (woj. wielkopolskie). Obecnie w różnej fazie realizacji znajduje się ponad 70 obiektów na terenie całego kraju. Trwa ich komercjalizacja. Jest to jednak liczba, która rośnie sukcesywnie wraz z pozyskiwaniem kolejnych lokalizacji pod obiekty w ramach platformy. W ciągu dziesięciu lat na terenie całego kraju planujemy otworzyć do dwóch tysięcy obiektów handlowych – powiedziała redakcji Retailnet.pl Lidia Mączyńska, przedstawiciel spółki Czerwona Torebka

Obecnie 70 procent obiektów powstających w ramach platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka jest zlokalizowanych w miastach do 100 tys. mieszkańców. Firma dostrzega potencjał handlowy tkwiący w małych i średnich miejscowościach i chce zaprosić do współpracy ogólnopolskie sieci, które dotąd wynajmowały lokale na terenie dużych aglomeracji.

Czerwone Torebki powstają w lokalizacjach o atrakcyjnym potencjale handlowym dla marek sieciowych. Są to miejsca, gdzie odbywa się intensywny ruch samochodowy oraz pieszy: gęsto zaludnione osiedla mieszkaniowe, główne szlaki komunikacyjne oraz ważne strefy handlowo-usługowe. W tym roku obiekty powstaną między innymi w takich miastach jak Tomaszów Mazowiecki, Ostrów Wielkopolski, Żory, Tczew, Świdnica czy Kutno, a także kilka w miastach większych jak Poznań, Warszawa, Kraków czy Szczecin.
 

Reklama

Galeria Jurajska