Essenza man: nowa marka modowa planuje rozwój sieci sprzedaży

Najbliższe otwarcie klubu będzie w krakowskim King Sguare

Najbliższe otwarcie klubu będzie w krakowskim King Sguare

Essenza man, firma produkująca odzież męską zamierza otworzyć w tym roku trzy nowe salony sprzedaży w centrach i galeriach handlowych na obszarze województwa wielkopolskiego, dolnośląskiego i łódzkiego.

– Pierwszy lokal należący do sieci uruchomiliśmy w Galerii Otrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Kolejne zamierzamy uruchamiać w centrach handlowych zlokalizowanych we Wrocławiu, Gliwicach, Zabrzu czy Łodzi. Obecnie negocjujemy warunki umów z poznańskim CH Plaza, CH Forum Gliwice, Manufakturą oraz CH Platan w Zabrzu. Nie wykluczamy także otwarcia salonu w łódzkiej Manufakturze. Harmonogram otwarć uzależniony jest od sytuacji gospodarczej i wysokości sprzedaży. Nie wykluczamy także działalności franczyzowej – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Jakub Ratajczyk, manager marki Essenza man.

Najbliższe otwarcie drugiego salonu należącego do marki zaplanowano na marzec 2012 roku. Sklep o powierzchni 80 mkw. będzie działał w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu.

Zgodnie ze strategią firmy, salony sprzedaży mają powierzchnię od 60 do 100 mkw. W ofercie firmy znajduje się odzież męska oraz dodatki ze średniej i wyższej półki cenowej.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016