Maciej Wróblewski, wiceprezes zarządu Apsys Polska

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w styczniu 2012 roku przez Grupę Kapitałową LPP wyniosły 236 mln złotych – to o 28 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Zarząd spółki poinformował także, że szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wyniosła ok. 45 proc.
Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży grupy w całym 2011 roku wyniosła około 2,49 mld zł. Przychody te były wyższe o ok. 20 proc. od osiągniętych w 2010 roku.

W samym grudniu 2011 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły ok. 323 mln złotych i były wyższe od przychodów osiągniętych w grudniu 2010 roku o 30 proc. Przypomnijmy, ze spółka zanotowała także wzrost przychodów także w poprzednich miesiącach ubr. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie 2011 roku przekroczyły 202 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2010 roku o około 30 procent. Z kolei wartość przychodów ze sprzedaży w październiku 2011 roku wyniosła około 263 milionów zł i była wyższe od przychodów osiągniętych w październiku roku ubiegłego o 23 procent.

LPP S.A. jest polską firmą, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2001 roku. Główna siedziba spółki mieści się w Gdańsku, gdzie znajduje się również całe zaplecze projektowe dla Reserved i Cropp. Działy tworzące marki House i Mohito zlokalizowane są w Krakowie. Firma jest obecnie właścicielem pięciu marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. LPP SA od ponad 15 lat projektuje i dystrybuuje odzież do dwunastu europejskich krajów z rejonu Europy Środkowej i Wschodniej. Pierwszy sklep pod logo Reserved został otwarty w Polsce w połowie lat dziewięćdziesiątych. Z kolei marka Mohito pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku.